Rehabilitering med leg- og bevægelsesaktiviteter for førskolebørn (1-5 år) med kræft.
Erindringsdans, bevægelsesglæde, motorisk tryghed og ligeværdig social deltagelse for mennesker med demens.
Familieidræt, trivsel og tilknytningsprocesser i udsatte familier.
for personer med udviklingshandicap
Et helhedsorienteret bevægelsesprojekt for 10-15 årige børn i asylcentre.
Effekt af fem timers udeskole om ugen.
Unges trivsel, motivation og fortsættelse i idræt.
Holdspil og fællesskaber for unge.
Gymnastikundervisning på bacheloruddannelserne i idræt i et figurationssociologisk perspektiv
Fokus på fysiologiske og sociologiske aspekter før, under og efter kvinders overgangsalder i relation til fysisk aktivitet.
Understøttelse af studerendes dansekompetencer, pædagogisk bevidsthed, kropslig lederskab og eksistentielle dannelsesprocesser.
Kunstneriske Læreprocesser i et Enaktivt Perspektiv
in multicultural schools
Kropsbevidsthed, kontakt og nærvær på sygeplejerskeuddannelsen.
Teoretisk og empirisk forskning inden for coaching, coachingpsykologien og beslægtede områder.