Reinhard Stelter

Reinhard Stelter

Professor


  1. 2008
  2. Udgivet

    Approaches to enhance body-anchored and experience-based learning

    Stelter, Reinhard, 2008, Learning Bodies. Schilhab, T. S. S., Juelskjær, M. & Moser, T. (red.). Copenhagen: Danmarks Pædagogiske Universitetsforlag, s. 215-232 18 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  3. Udgivet

    Children's identity negotiation in sport, movement and games: conceptual framework and case analysis

    Stelter, Reinhard, 2008, Bewegung, Spiel und Sport in Kindheit und Jugend: eine europäische Perspektive. Brandl-Bredenbeck, H. P. (red.). Aachen: Meyer & Meyer Sport, s. 231-246 16 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  4. Udgivet

    Coaching - samtaler om oplevelser og sam-handlinger i praksis: en fænomenologisk - socialkonstruktionistisk integrationsmodel

    Stelter, Reinhard, 2008, Coaching i Perspektiv: en grundbog. Gørtz, K. & Prehn, A. (red.). København: Hans Reitzels Forlag, s. 190-207 18 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiUndervisning

  5. Udgivet

    Exploring body-anchored and experience-based learning in a community of practice

    Stelter, Reinhard, 2008, Learning Bodies. Schilhab, T. S. S., Juelskjær, M. & Moser, T. (red.). Copenhagen: Danmarks Pædagogiske Universitetsforlag, s. 111-129 19 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  6. Udgivet

    Gypsy or hedgehog? Movement, energy and change in dance therapeutic processes in Dansergia

    Winther, Helle & Stelter, Reinhard, 2008, I: Body, Movement and Dance in Psychotherapy: An International Journal for Theory, Research and Practice. 3, 1, s. 45-56 12 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  7. Udgivet

    Learning in the light of the first-person approach

    Stelter, Reinhard, 2008, Learning Bodies. Schilhab, T. S. S., Juelskjær, M. & Moser, T. (red.). Copenhagen: Danmarks Pædagogiske Universitetsforlag, s. 45-65 21 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

ID: 3123