Peer-feedback som formativ feedbackform på studerendes skriftlige øvelsesarbejde

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingBook chapterResearchpeer-review

  • Stine Frydendal
Dette projekt omhandler et eksempel på, hvordan peer-feedback er forsøgt
implementeret som gennemgående formativ feedbackform gennem et helt
kursusforløb på et valgfag på kandidatniveau. Mere specifikt undersøges det, hvordan peer-feedback som formativ feedbackform på løbende skriftligt arbejde under kurset kan bidrage til øget læring frem mod en skriftlig eksamen? Undersøgelsen fokuserer på én af kursets øvelsesgange, hvor de studerende giver hinanden feedback på et mindre skriftligt produkt.
Original languageDanish
Title of host publicationImproving University Science Teaching and Learning : Pedagogical Projects 2022
EditorsAxel A. Andersen Arias, Frederik Voetmann Christiansen
Number of pages11
Place of PublicationCopenhagen
PublisherDepartment of Science Education, University of Copenhagen
Publication date2022
Pages335-345
Chapter25
Publication statusPublished - 2022
SeriesImproving University Science Teaching and Learning - Pedagogical Projects
Volume17
ISSN1904-2000

ID: 320015032