Charlotte Svendler Nielsen
Lektor
Idræt, individ & samfund
Nørre Allé 51
2200 København N
- 2020
- Udgivet
'Seeing' and 'Being Seen': An Embodied and Culturally Sensitive Arts-Integrated Pedagogy Creating Enriched Conditions for Learning in Multi-Cultural Schools
Svendler Nielsen, Charlotte, Samuel, G. M., Wilson, L. & Vedel, Karen Arnfred, 20 jan. 2020, I: International Journal of Education and the Arts. 21, 2, s. 1-24 24 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
'It's all about art!': Crossing borders of academia and arts practice in an arts-integrated educational project in South Africa
Svendler Nielsen, Charlotte, Samuel, G. M., Vadim, P., Hartzenberg, F. & Hartman, L., 2020, Dancing Across Borders: Perspectives on Dance, Young People and Change. Svendler Nielsen, C. & Burridge, S. (red.). London: Routledge, s. 17-30 14 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Advancing our futures – Educational potential of interdisciplinary artistic projects to children ‘at risk’ in Denmark and South Africa
Svendler Nielsen, Charlotte & Hartman, L., 2020, I: Policy Futures in Education. 18, 3, s. 410-431 22 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Bedømmelse i idrætsundervisningen: fremmende eller forstyrrende for læring?
Schubart, M. H. & Svendler Nielsen, Charlotte, 2020, I: GISP. 173, s. 37-40 4 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Formidling
- Udgivet
Dancing Across Borders: Perspectives on Dance, Young People and Change
Svendler Nielsen, Charlotte (red.) & Burridge, S. (red.), 2020, London: Routledge. 196 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Introduction
Svendler Nielsen, Charlotte & Burridge, S., 2020, Dancing Across Borders: Perspectives on Dance, Young People and Change. Svendler Nielsen, C. & Burridge, S. (red.). London: Routledge, s. 1-3 3 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Forord/efterskrift › Forskning
ID: 11196
Flest downloads
-
607
downloads
Effekten af Børn og Unges Møde med Kunst: Forslag til Forskningsdesign
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
Udgivet -
291
downloads
Performing difference in/through dance: The significance of dialogical, or third spaces in creating conditions for learning and living together
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
259
downloads
"Authentic microteaching" som akademisk lærings- og undervisningsmodel
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet