Charlotte Svendler Nielsen

Charlotte Svendler Nielsen

Lektor


  1. Udgivet

    daCi's First 30 Years: Rich Returns: In Search of Our Own Dance Knowledges

    Brown, A. K. (red.), Manley, M. (red.) & Svendler Nielsen, Charlotte (red.), 2012, Taipei, Taiwan: Dance and the Child International (daCi). 122 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologiForskningfagfællebedømt

  2. Udgivet

    Young people's embodied voices: Experiences and learning in dance education practices across the world

    Svendler Nielsen, Charlotte, Anttila, E., Rowe, N. & Østern, T. P., 18 mar. 2013, Dance, Young People and Change: Proceedings of the daCi and WDA Global Dance Summit. Taipei National University of the Arts, Taiwan, July 14th – 20th 2012. Stinson, S. W., Svendler Nielsen, C. & Liu, S-Y. (red.). Braddon, ACT, Australien: daCi, WDA & Ausdance , s. 1-15 15 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferencebidrag i proceedingsForskningfagfællebedømt

  3. Udgivet
  4. Udgivet

    Unge underviser unge: om praksisfællesskaber og virkeligshedsnære læreprocesser

    Winther, Helle & Svendler Nielsen, Charlotte, 2008, Dans og Ungdomskultur. Ravn, S. & Svendler Nielsen, C. (red.). Dans i Uddannelse, s. 15-29 15 s. (Tidsskrift for dans i uddannelse; Nr. 2).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  5. Udgivet

    Udvikling af bevidsthed om kroppens rolle i læreprocesser på idrætsuddannelsen - en fænomenologisk undersøgelse af studerendes oplevelser i faget kropsbasis

    Svendler Nielsen, Charlotte, 2010, I : Improving University Science Teaching and learning. Pedagogical Projects 2009 . 2, 2, s. 163-177 15 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskning

  6. Udgivet

    Troubling access and inclusion: A phenomenological study of children's learning opportunities in artistic-educational encounters with a professional contemporary dance production

    Svendler Nielsen, Charlotte, 2018, Dance, Access and Inclusion: Perspectives on Dance, Young People and Change. Burridge, S. & Svendler Nielsen, C. (red.). London: Routledge, s. 174-183 10 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  7. Udgivet

    To be or to act: An investigation of dance as a formlanguage in schools

    Svendler Nielsen, Charlotte, 2002, Dance knowledge - Dansekunnskap. International conference on cognitive aspects of dance: Proceedings: 6th NOFOD Conference, Trondheim January 10-13 2002. Trondheim, s. 241-247

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til rapportForskning

  8. E-pub ahead of print

    The meaning of movement in the everyday lives of Danish high school students: A phenomenological study exploring existential well-being as “dwelling mobility”

    Wehner, S. K., Svendler Nielsen, Charlotte, Fredenslund Krølner, R. & Tjørnhøj-Thomsen, T., 4 mar. 2020, I : Qualitative Research in Sport, Exercise and Health.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  9. Udgivet

    The lived space of artistic primary school education: the significance of embodiment and vulnerability

    Svendler Nielsen, Charlotte, 2012, Dance Spaces: Practices of Movement. Ravn, S. & Rouhiainen, L. (red.). Odense: Syddansk Universitetsforlag, s. 177-192 16 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  10. Udgivet

    Sundhed i Bevægelse: udfordringer til et begreb

    Bredahl, T. G. (red.) & Svendler Nielsen, Charlotte (red.), 2007, København: Frydenlund Academic. 117 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningfagfællebedømt

Forrige 1 2 3 4 5 6 7 8 Næste

ID: 11196