Learning by developing: erfaringer og bud på en UCL version af LBD-modellen

Publikation: AndetAndet bidragForskning

Standard

Learning by developing : erfaringer og bud på en UCL version af LBD-modellen. / Viskum, Ulla; Odgaard, Eva; Davidsen, Helle Munkholm; Eskildsen, Susanne; Bjelskou, Jesper; Jørgensen, Steen.

University College Lillebælt. 2013.

Publikation: AndetAndet bidragForskning

Harvard

Viskum, U, Odgaard, E, Davidsen, HM, Eskildsen, S, Bjelskou, J & Jørgensen, S 2013, Learning by developing: erfaringer og bud på en UCL version af LBD-modellen. University College Lillebælt.

APA

Viskum, U., Odgaard, E., Davidsen, H. M., Eskildsen, S., Bjelskou, J., & Jørgensen, S. (2013, jan. 8). Learning by developing: erfaringer og bud på en UCL version af LBD-modellen. University College Lillebælt.

Vancouver

Viskum U, Odgaard E, Davidsen HM, Eskildsen S, Bjelskou J, Jørgensen S. Learning by developing: erfaringer og bud på en UCL version af LBD-modellen. 2013.

Author

Viskum, Ulla ; Odgaard, Eva ; Davidsen, Helle Munkholm ; Eskildsen, Susanne ; Bjelskou, Jesper ; Jørgensen, Steen. / Learning by developing : erfaringer og bud på en UCL version af LBD-modellen. 2013. University College Lillebælt.

Bibtex

@misc{1711b531ce274212b42ea00b1681900d,
title = "Learning by developing: erfaringer og bud p{\aa} en UCL version af LBD-modellen",
abstract = "Med publikationen {\o}nsker gruppen dels at pr{\ae}sentere refleksioner og erfaringer, som er gjort i forhold til at oms{\ae}tte det abstrakte teoretiske grundlag for modellen til praksis og dels at pr{\ae}sentere en revideret version af modellen, som kan v{\ae}re en nyttig ramme for det videre arbejde.Indledningsvis pr{\ae}senteres den autoriserede LbD- model og herefter pr{\ae}senteres tre eksempler p{\aa}, hvorledes der arbejdes med at implementere LbD eller besl{\ae}gtede metoder som problembaseret projektarbejde i uddannelserne.Herefter f{\o}lger et bud p{\aa} UCL-version af LbD-modellen efterfulgt af korte overvejelser om organisatoriske strukturer, der kan underst{\o}tte UCLs version af en LbD-model.",
keywords = "interaktive systemer",
author = "Ulla Viskum and Eva Odgaard and Davidsen, {Helle Munkholm} and Susanne Eskildsen and Jesper Bjelskou and Steen J{\o}rgensen",
year = "2013",
month = jan,
day = "8",
language = "Dansk",
publisher = "University College Lilleb{\ae}lt",
type = "Other",

}

RIS

TY - GEN

T1 - Learning by developing

T2 - erfaringer og bud på en UCL version af LBD-modellen

AU - Viskum, Ulla

AU - Odgaard, Eva

AU - Davidsen, Helle Munkholm

AU - Eskildsen, Susanne

AU - Bjelskou, Jesper

AU - Jørgensen, Steen

PY - 2013/1/8

Y1 - 2013/1/8

N2 - Med publikationen ønsker gruppen dels at præsentere refleksioner og erfaringer, som er gjort i forhold til at omsætte det abstrakte teoretiske grundlag for modellen til praksis og dels at præsentere en revideret version af modellen, som kan være en nyttig ramme for det videre arbejde.Indledningsvis præsenteres den autoriserede LbD- model og herefter præsenteres tre eksempler på, hvorledes der arbejdes med at implementere LbD eller beslægtede metoder som problembaseret projektarbejde i uddannelserne.Herefter følger et bud på UCL-version af LbD-modellen efterfulgt af korte overvejelser om organisatoriske strukturer, der kan understøtte UCLs version af en LbD-model.

AB - Med publikationen ønsker gruppen dels at præsentere refleksioner og erfaringer, som er gjort i forhold til at omsætte det abstrakte teoretiske grundlag for modellen til praksis og dels at præsentere en revideret version af modellen, som kan være en nyttig ramme for det videre arbejde.Indledningsvis præsenteres den autoriserede LbD- model og herefter præsenteres tre eksempler på, hvorledes der arbejdes med at implementere LbD eller beslægtede metoder som problembaseret projektarbejde i uddannelserne.Herefter følger et bud på UCL-version af LbD-modellen efterfulgt af korte overvejelser om organisatoriske strukturer, der kan understøtte UCLs version af en LbD-model.

KW - interaktive systemer

M3 - Andet bidrag

PB - University College Lillebælt

ER -

ID: 240633887