Kunstneriske Partnerskaber i den Åbne Skole? Forskningsdesign for Børn og Unges Møde med Kunst i Skolen
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
Dokumenter
- Haastrup et al_Kunstneriske_partnerskaber_i_den_aabne_skole_endelig_2017_(Rapport)
Forlagets udgivne version, 995 KB, PDF-dokument
Rapporten er en videreførelse af "Effekten af børns og unges møde med kunst" og opstiller et overordnet forskningsdesign for projekter, hvor børn, unge, kunstnere, lærere og formidlere mødes om kunstneriske processer og læring.
Forskningsdesignet baserer sig på to grundlæggende spørgsmål – dels hvilken betydning mødet med kunsten har for forskellige deltagere og dels, hvordan man kan evaluere på denne betydning. Herudover diskuteres mulighederne for at etablere møder om kunsten i forskellige partnerskabsmodeller.
Forskningsdesignet baserer sig på to grundlæggende spørgsmål – dels hvilken betydning mødet med kunsten har for forskellige deltagere og dels, hvordan man kan evaluere på denne betydning. Herudover diskuteres mulighederne for at etablere møder om kunsten i forskellige partnerskabsmodeller.
Originalsprog | Dansk |
---|
Udgivelsessted | København |
---|---|
Forlag | Statens Kunstfond |
Antal sider | 31 |
ISBN (Trykt) | 978-87-92681-04-1 |
Status | Udgivet - 2017 |
Bibliografisk note
CURIS 2017 NEXS 385
Links
- https://www.kunst.dk/publikationer/2017/kunstneriske-partnerskaber-i-den-aabne-skole/
Forlagets udgivne version
Antal downloads er baseret på statistik fra Google Scholar og www.ku.dk
Ingen data tilgængelig
ID: 196907932