Kunstneriske Partnerskaber i den Åbne Skole? Forskningsdesign for Børn og Unges Møde med Kunst i Skolen

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

Dokumenter

Lisbeth Haastrup, Merete Cornet Sørensen, Tatiana Chemi, Charlotte Svendler Nielsen, Lise Sattrup, Finn Holst, Niels Græsholm, Sarah Trolle Jacobsen, Nana Toft

Rapporten er en videreførelse af "Effekten af børns og unges møde med kunst" og opstiller et overordnet forskningsdesign for projekter, hvor børn, unge, kunstnere, lærere og formidlere mødes om kunstneriske processer og læring.

Forskningsdesignet baserer sig på to grundlæggende spørgsmål – dels hvilken betydning mødet med kunsten har for forskellige deltagere og dels, hvordan man kan evaluere på denne betydning. Herudover diskuteres mulighederne for at etablere møder om kunsten i forskellige partnerskabsmodeller.
OriginalsprogDansk
Udgivelses stedKøbenhavn
ForlagStatens Kunstfond
Antal sider31
ISBN (Trykt)978-87-92681-04-1
StatusUdgivet - 2017

Bibliografisk note

CURIS 2017 NEXS 385

Antal downloads er baseret på statistik fra Google Scholar og www.ku.dk


Ingen data tilgængelig

ID: 196907932