EMBRACING THE SPACE: Hvordan kan "holdning", tilknytning og bevægelsepsykologisk opmærksomhed understøtte børn og unges lære, være og udviklingsprocesser?
Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
Standard
EMBRACING THE SPACE : Hvordan kan "holdning", tilknytning og bevægelsepsykologisk opmærksomhed understøtte børn og unges lære, være og udviklingsprocesser? / Winther, Helle.
2022. 4-5 Abstract fra Bridging 2022 - SPACES IN BETWEEN, København, Danmark.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
Harvard
Winther, H 2022, 'EMBRACING THE SPACE: Hvordan kan "holdning", tilknytning og bevægelsepsykologisk opmærksomhed understøtte børn og unges lære, være og udviklingsprocesser?', Bridging 2022 - SPACES IN BETWEEN, København, Danmark, 10/11/2022 - 10/11/2022 s. 4-5.
APA
Winther, H. (2022). EMBRACING THE SPACE: Hvordan kan "holdning", tilknytning og bevægelsepsykologisk opmærksomhed understøtte børn og unges lære, være og udviklingsprocesser?. 4-5. Abstract fra Bridging 2022 - SPACES IN BETWEEN, København, Danmark.
Vancouver
Winther H. EMBRACING THE SPACE: Hvordan kan "holdning", tilknytning og bevægelsepsykologisk opmærksomhed understøtte børn og unges lære, være og udviklingsprocesser?. 2022. Abstract fra Bridging 2022 - SPACES IN BETWEEN, København, Danmark.
Author
Bibtex
@conference{eadc9c7003b741d0831d0fb62a35b9eb,
title = "EMBRACING THE SPACE: Hvordan kan {"}holdning{"}, tilknytning og bev{\ae}gelsepsykologisk opm{\ae}rksomhed underst{\o}tte b{\o}rn og unges l{\ae}re, v{\ae}re og udviklingsprocesser?",
author = "Helle Winther",
note = "CURIS 2022 NEXS 302; Bridging 2022 - SPACES IN BETWEEN : Bridging Movement Meaning Research & Practice, Bridging 2022 ; Conference date: 10-11-2022 Through 10-11-2022",
year = "2022",
month = nov,
day = "10",
language = "Dansk",
pages = "4--5",
url = "https://bridging.nu/bridging-2022/",
}
RIS
TY - ABST
T1 - EMBRACING THE SPACE
T2 - Bridging 2022 - SPACES IN BETWEEN
AU - Winther, Helle
N1 - CURIS 2022 NEXS 302
PY - 2022/11/10
Y1 - 2022/11/10
M3 - Konferenceabstrakt til konference
SP - 4
EP - 5
Y2 - 10 November 2022 through 10 November 2022
ER -
ID: 330885546