Kort & godt om coaching

Foredragsrækken "Coaching - forskning og praksis"

Reinhard Stelter

Reinhard Stelter er professor i sport og coachingpsykologi på NEXS/Københavns Universitet og gæsteprofessor på CBS med modulansvar for ”Det personlige lederskab og transformative dialoger” på Master of Public Governance. Hans nyeste bog ”Kort & godt om coaching” er hans fjerde coachingbog på Dansk. Se mere om Reinhard Stelters arbejde på www.nexs.ku.dk/coaching.

Introduktion til foredraget

Reinhard Stelter ønsker at komme i dialog med foredragsrækkens trofaste deltagere. Udgangspunkt for arrangementet er hans nyeste bog, hvor han giver et kort samlet overblik over coachingfeltet: Hvad var vigtig at fremhæve i bogen? Hvilke tanker har han gjort sig?

Efter en kort introduktion til bogens indhold og opbygning har Reinhard en ambition om en videre refleksion og dialog med webinarets deltagere:

• Hvad er det vigtigste for dig i din praksis ift. coachingens og dialogens betydning?
    • Hvordan har din indstilling til coaching og professionelle dialoger udviklet sig gennem årene?
    • Hvilke drømme og ønsker har du for betydning af coaching og professionelle dialoger i fremtiden?

Tilmelding Deltagelse er gratis, men tilmelding er nødvendig.
    Tilmelding til coachingforedragene sker ved udfyldelse af denne formular.

Yderligere information Reinhard Stelter, Coaching Psychology Unit, University of Copenhagen, Institut for Idræt og Ernæring, Københavns Universitet.

Forelæsningsrækken har til formål at bygge bro mellem forskning og praksis inden for coaching og samtidigt forankre coachingpraksisser i forskningsdiskursen. Intentionen er at give ord til forskere, der belyser coaching i en erhvervs-, sundheds eller sportsrelateret sammenhæng. Coaching Psychology Unit University of Copenhagen blev etableret for at igangsætte og koordinere tværfaglig forskning, samt uddannelse og formidling inden for coaching.