10 års jubilæums konference ”Coaching – forskning og praksis”

Video fra konferencens oplæg

Professor Tatiana Bachkirova

Director of the International Centre for Coaching & Mentoring Studies, Oxford Books University.

Kategori: Statistik, Markedsføring

Jette Ammentorp interviewer Reinhard Stelter om coaching og patientkommunikation.

Professor Jette Ammentorp

Enhed for Sundhedstjenesteforskning/Center for Patientkommunikation, Sygehus Lillebælt / IRS Syddansk Universitet.

Professor emeritus Ole Fogh Kirkeby

Institut for Politik, Ledelse og Filosofi, Copenhagen Business School.

Professor Reinhard Stelter

Coaching Psychology Unit, Institut for Idræt og Ernæring, Københavns Universitet.

Paneldebat

Refleksioner, debat og spørgsmål over jubilæumsdagens begivenheder

Der har gennem de sidste ti år været afholdt næsten 100 foredrag i foredragsrækken ”Coaching – forskning og praksis”.

Foredragene gennem de ti år har været med nationale og internationale eksperter inden for coaching, transformative dialoger, livsstilsændring, sport, ledelse og organisationsudvikling. Foredragsrækken er sponsoreret af European Mentoring and Coaching Council (EMCC) og lever af samtlige foredragsholders frivillige bidrag – tak til dem!!

Netværket har gennem årene tiltrukket mere 1800 personer; studerende, coaches, psykologer, konsulenter, ledere, sundhedspersonale, pædagogisk fagfolk, idrætsprofessionelle og mange andre.

Konferencen inkl. frokost og eftermiddagskaffe koster 700,- kr.
Studerende 300,- kr. (medbring studiekort).

Tilmelding via NemTilmeld senest 12. november 2018

Reinhard Stelter, Coaching Psychology Unit, University of Copenhagen, Institut for Idræt og Ernæring, Københavns Universitet