Hans Bonde
Professor
Idræt, individ & samfund
AB-bygningen, Nørre Allé 55, 2200 København N
ORCID: 0000-0002-7962-7732
1 - 7 ud af 7Pr. side: 10
- 2002
- Udgivet
A dark 'prince' of Denmark: Niels Bukh, twentieth-century middle-class propagandist
Bonde, Hans, 2002, I : European Sports History Review. 4, s. 210-229Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
A dark 'prince' of Denmark: Niels Bukh, twentieth-century middle-class propagandist
Bonde, Hans, 2002, Reformers, sport, modernizers: Middle-class revolutionaries. Mangan, J. A. (red.). London: Frank Cass Publishers, s. 210-229 (European sports history review, Bind 4).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning
- Udgivet
Dansk idræt under hagekorsets tegn
Bonde, Hans, 2002, Sportens væsen og uvæsen. Hansen, J. & Skovgaard, T. (red.). Odense: Syddansk Universitetsforlag, s. 39-49 (Idrætshistorisk årbog 2001, Bind 17).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Den sportslige askese. Om den protestantiske etik og sportens ånd
Bonde, Hans, 2002, I : Fønix. 26, 3, s. 167-174Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning
- Udgivet
Fra rulleskøjte- til rulletrappesamfund
Bonde, Hans, 2002, Børn og motion. Rapport fra en konference. København: Forum for Motion. Indenrigs- og Sundhedsministeriet, s. 10-11Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til rapport › Forskning
- Udgivet
Kampen om ungdommen. Niels Bukh - en politisk biografi
Bonde, Hans, 2002, København: Museum Tusculanum. 270 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog
- Udgivet
Svar på Henrik Lundbaks anmeldelse
Bonde, Hans, 2002, I : Historisk Tidsskrift. 102, 1, s. 228-235Publikation: Bidrag til tidsskrift › Kommentar/debat › Forskning
ID: 12521
Flest downloads
-
209
downloads
Gymnastics between protestantism and libertinism from 1880 to 1940: A comparative analysis of two internationally renowned Danish gymnastics educators
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet