Helle Winther

Helle Winther

Lektor


  1. 2021
  2. Udgivet

    Kunstnerisk baserede forskningsmetoder - om kreative og bevægende tilgange til bacheloropgaver, specialer og forskningsprojekter

    Winther, Helle & Berg, M. S., 12 nov. 2021, s. 14-15. 2 s.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

  3. Udgivet

    Too hot? How to move and embrace your courage, creativity and inner values

    Winther, Helle, 12 nov. 2021, s. 18-19. 2 s.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

  4. Udgivet

    Kunstnerisk baserede forskningsmetoder: Om kreative og bevægende tilgange til bacheloropgaver, specialer og forskningsprojekter

    Winther, Helle & Berg, M. S., 31 maj 2021, I: idrottsforum.org. s. 1-18 18 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskning

  5. Udgivet

    How do children experience the embodied communication and leadership of teachers? Expressing the voices of children through artistic, sensual, and multimodal methods in educational research

    Berg, M. S. & Winther, Helle, 2021, I: International Review of Qualitative Research. 14, 3, s. 444-462 19 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  6. Udgivet

    Qualitative research in sports studies: challenges, possibilities and the current state of play

    Evans, Adam B., Barker-Ruchti, N., Blackwell, J., Clay, Georgia Emily, Dowling, F., Frydendal, S., Hybholt, Maria, Hausken-Sutter, S. E., Lenneis, V., Malcolm, D., Phoenix, C., Smith, B., Svendler Nielsen, Charlotte, Wilcock, Laura, Williams, O. & Winther, Helle, 2021, I: European Journal for Sport and Society. 18, 1, s. 1-17 17 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftLederForskning

  7. Udgivet

    Æstetisk inspirerede forskningsmetoder

    Berg, M. S. & Winther, Helle, 2021, Kvalitative Undersøgelser i Læreruddannelsens BA-Projekt. Møller, H., Jensen, M. E., Schrøder, V. & Søndergaard Gregersen, A. (red.). Frederiksberg: Samfundslitteratur, s. 75-89 15 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiUndervisningfagfællebedømt

ID: 13387