Charlotte Svendler Nielsen
Lektor
Idræt, individ & samfund
AB-bygningen, Nørre Allé 55, 2200 København N, Bygning: 03-1-16
- Udgivet
daCi's First 30 Years: Rich Returns : In Search of Our Own Dance Knowledges. / Brown, Ann Kipling (Redaktør); Manley, Mary-Elizabeth (Redaktør); Svendler Nielsen, Charlotte (Redaktør).
Taipei, Taiwan : Dance and the Child International (daCi), 2012. 122 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Krop, kinæstetisk empati og pædagogisk tone i undervisningsprocesser : skitse til en fænomenologisk didaktik. / Svendler Nielsen, Charlotte.
Kroppens Sprog I Professionel Praksis: om kontakt, nærvær, lederskab og personlig kommunikation. red. / Helle Winther. Værløse : Billesøe og Baltzer, 2012. s. 111-119.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning
- Udgivet
Looking for children's experiences in movement : The role of the body in "videographic participation". / Svendler Nielsen, Charlotte.
I: Forum Qualitative Sozialforschung, Bind 13, Nr. 3, 2012, s. 1-17 (Art. 18).Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Children's embodied voices : Approaching children's experiences through multi-modal interviewing. / Svendler Nielsen, Charlotte.
Hermeneutic Phenomenology in Education: Method and Practice. red. / Norm Friesen; Carina Henriksson; Tone Saevi. Rotterdam : Brill | Sense, 2012. s. 163-176.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
The lived space of artistic primary school education : the significance of embodiment and vulnerability. / Svendler Nielsen, Charlotte.
Dance Spaces: Practices of Movement. red. / Susanne Ravn; Leena Rouhiainen. Odense : Syddansk Universitetsforlag, 2012. s. 177-192.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Capturing lived experiences in movement educational contexts through videographic participation and visual narratives. / Svendler Nielsen, Charlotte; Degerbøl, Stine Mikés.
2012. Paper præsenteret ved Oxford Ethnography & Education, Oxford, Storbritannien.Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning
ID: 11196
Flest downloads
-
85
downloads
Performing difference in/through dance: The significance of dialogical, or third spaces in creating conditions for learning and living together
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
83
downloads
Effekten af Børn og Unges Møde med Kunst: Forslag til Forskningsdesign
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
Udgivet -
82
downloads
"Authentic microteaching" som akademisk lærings- og undervisningsmodel
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet